Truck icon Vóór 22.00u besteld, morgen in huis*

Betalen

Op welke manieren kan ik betalen?

U heeft de keuze uit diverse betaalmethodes, iDEAL, Creditcard, PayPal, Achteraf betalen voor consument met Klarna, KBC/CBC, Belfius en ApplePay. U vindt de beschikbare betaalmethodes in stap 3 van het bestelproces.

Kan ik veilig betalen?

Een groot deel van onze betalingen worden afgehandeld door onze Payment Service Provider: Mollie. Het gaat hier om betalingen met Bankoverschrijving, iDEAL en creditcard . Zoals de meeste betrouwbare websites maakt Mollie gebruik van de technologie SSL (Secure Socket Layer) om persoonlijke informatie te beschermen tijdens het versturen van deze gegevens via Internet.

Kan ik bij betaling kiezen voor achteraf betalen?

Dat kan zeker! U kunt ervoor kiezen om eerst de producten te ontvangen en pas na 30 dagen te betalen. Wij bieden deze optie enkel aan voor consumenten.

Bent u een consument en wilt u achteraf betalen?

Kies dan voor betalen met Klarna. Ontvang eerst wat u graag wilt en betaal pas 30 dagen na verzending. Wanneer u op tijd betaalt, brengt Klarna nooit kosten in rekening.

Kan ik ook een bankoverschrijving doen?

Ja, dit kan zeker. Uw bestelling wordt verstuurd zodra de betaling is ontvangen. Bij een bankoverschrijving is de extra verwerkingstijd 2 a 3 werkdagen.

U doet de overschrijving niet naar ons maar naar ons betaalsysteem. Het is daarom erg belangrijk dat u de juiste referentie gebruikt bij de overschrijving. Deze referentie staat in de email die u ontvangt wanneer u op onze site voor betaalmethode Bankoverschrijving kiest. Wanneer de overschrijving toch per abuis met de verkeerde referentie is gedaan, dan kan de betaling niet aan onze order gelinkt worden. Onze betaalprovider Mollie zal dan de betaling automatisch op uw rekening terugstorten.

Hoe lang duurt de verzending na mijn bankoverschrijving?

Uw bestelling wordt verstuurd zodra de betaling is ontvangen. Bij een bankoverschrijving is de extra verwerkingstijd 2 tot 3 werkdagen.

Indien u nog geen bevestiging heeft ontvangen, raden wij u in eerste instantie aan om te controleren of uw betaling wellicht is teruggestort op uw rekening. Wanneer de betaalprovider Mollie de betaling niet aan uw order kan linken, wordt het bedrag namelijk automatisch op uw rekening teruggestort. U kunt bij vragen natuurlijk ook contact met ons opnemen.

Ik heb jullie IBAN nummer nodig om geld over te maken, waar kan ik deze vinden?

Het is bij ons niet mogelijk om te betalen via ons IBAN nummer, deze wordt dan ook niet vermeld op onze website. U kunt bij het afrekenen van de bestelling wel kiezen voor de betaalmethode "bankoverschrijving". U ontvangt dan een link waarmee de bankoverschrijving gedaan kan worden.

U doet de overschrijving niet naar ons maar naar onze betaalprovider Mollie. Het is daarom erg belangrijk dat u de juiste referentie gebruikt bij de overschrijving. Deze referentie staat in de email die u ontvangt wanneer u op onze site voor betaalmethode Bankoverschrijving kiest. Wanneer de overschrijving toch per abuis met de verkeerde referentie is gedaan, dan kan Mollie de betaling niet aan onze order linken. Ze zullen de betaling dan automatisch op uw rekening terugstorten.

Kan ik in termijnen betalen?

Nee, helaas is dit niet mogelijk.

Waarom is de prijs van het product wat ik wil bestellen hoger geworden?

Onze prijzen kunnen per maand, week en dag verschillen. Dit heeft verschilende oorzaken. De prijs op de website is altijd de juiste prijs.

Wanneer ontvang ik een factuur van mijn bestelling?

De factuur van uw bestelling wordt gestuurd op het moment dat het product is verzonden. U ontvangt van ons een verzendbevestiging, in de bijlage van deze mail is de factuur te vinden. Het kan soms voorkomen dat deze mail in uw spam inbox belandt.

Mocht u de bijlage niet kunnen zien of openen, dan raden wij aan om de mail met een andere internet browser proberen te openen.

Wanneer u toch een duplicaat nodig heeft, dan kunt u hierover contact met ons opnemen.

Ik heb mijn factuur niet ontvangen. Hoe kan ik deze alsnog ontvangen?

De factuur van uw bestelling wordt gestuurd op het moment dat het product is verzonden. U ontvangt van ons een verzendbevestiging, in de bijlage van deze mail is de factuur te vinden. Het kan soms voorkomen dat deze mail in uw spam inbox belandt.

Mocht u de bijlage niet kunnen zien of openen, dan raden wij aan om de mail met een andere internet browser proberen te openen.

Wanneer u toch een duplicaat nodig heeft, neem dan contact met ons op.

Kan ik met iDeal betalen?

iDEAL heeft onze grote voorkeur. Met iDEAL kunt u snel, vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet bankomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Bij het afrekenen van de bestelling kunt u aangeven dat u met iDEAL wilt betalen. Klik dan op de iDEAL-betaalknop en selecteer uw bank. Vervolgens wordt u doorgeleid naar uw eigen bank waar de betaalopdracht voor u klaar staat en u autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en wij worden meteen geïnformeerd dat de bestelling is betaald. Levertijd: uw bestelling wordt nog dezelfde dag door ons verwerkt. iDEAL is mogelijk voor klanten van de volgende banken: ABN AMRO, ABN AMRO (voorheen Fortis Bank NL), ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank en Triodos Bank.

Kan ik met creditcard betalen?

Wij accepteren Mastercard, VISA en American Express. Bij betaling per creditcard wordt u via onze - met SSL-beveiligde - verbindingen naar het speciale betaalmenu van Mollie geleid. Bij het betalen per creditcard wordt er altijd gevraagd om de CVC2-code. Dit zijn de laatste 3 cijfers van het nummer dat achterop uw creditcard staat. Deze code wordt gevraagd om er zeker van te zijn dat de creditcard waarmee u wilt betalen ook daadwerkelijk in uw bezit is. Bovendien worden uw creditcard gegevens nergens opgeslagen - via het betaalmenu wordt er rechtstreeks met de creditcard maatschappijen gecommuniceerd, en wordt het totaalbedrag van uw bestelling direct ten laste van uw creditcard gebracht. De creditcard gegevens komen nooit in ons bezit. Levertijd: uw bestelling wordt nog dezelfde dag door ons verwerkt.

Kan ik via bankoverschrijving betalen?

Ja dat kan, wanneer u kiest voor bankoverschrijving kunt U het het bedrag per bank overmaken, waarna wij de zending versturen. Het bedrag kunt u overmaken op het bankrekeningnummer van onze payment service provider Mollie. Houdt er rekening mee dat het enkele dagen duurt voordat wij de betaling hebben ontvangen. Nadeel is dat hierdoor een artikel, dat maar beperkt op voorraad is, ondertussen uitverkocht geraakt kan zijn. U ontvangt direct na de bestelling een e-mail met de bankgegevens waarnaar u het kan overmaken.

Hoe werkt betalen via Paypal?

Met PayPal kunt u direct online betalen door simpelweg in te loggen op uw PayPal account. Afhankelijk hoe u uw account bij PayPal heeft ingesteld betaald u vanuit uw online PayPal-tegoed of worden de gemaakte kosten via PayPal van uw gekoppelde bankrekening afgeschreven. Om te betalen met PayPal kiest u voor deze optie en rond u de bestelling af, u wordt doorverwezen naar de website van PayPal waarna u na het inloggen op uw account uw adresgegevens en totaalbedrag van de bestelling kunt controleren. Indien dit naar wens is, kunt u binnen de PayPal omgeving de bestelling afronden. Bij het afrekenen met PayPal kunt u voor de optie Achteraf Betalen kiezen. Bij het afronden van uw aankoop betaalt PayPal de verkoper voor u en wordt het geld pas na 21 dagen van uw bankrekening afgeschreven.

Kan ik ook achteraf betalen?

Dat kan, wij bieden u de mogelijkheid om via Klarna te betalen. Ontvang nu wat u graag wilt en betaal pas 30 dagen na verzending. Vooruitbetalen of rente? Daar doet Klarna niet aan. En als u op tijd betaalt, brengt Klarna nooit kosten in rekening. U heeft hiervoor een account bij Klarna nodig dit maakt u eenvoudig aan via https://www.klarna.com/nl/

Betalen via KBC/CBC

Met de KBC/CBC betaalmethode is het gemakkelijk voor Belgische (KBC) en Franse (CBC) klanten. Ze kiezen voor de KBC/CBC optie, en maken een selectie voor de bankomgeving. Daarna kan de klant de keuze maken voor de gewenste betaalmethode. Hiervoor heeft de klant alleen een KBC/CBC Kaartlezer en pas nodig.

Betalen via Belfius

Bij een betaling via de Belfius Pay Button kan de consument de betaling voldoen via internetbankieren of de smartphone app. Bij betaling via de app wordt een QR-code gescand, waarmee de betaalgegevens direct ingevuld worden en de transactie alleen nog maar verstuurd hoeft te worden. Via Belfius Direct Net gebruikt de klant een kaartlezer om de betalingen te bevestigen. Wanneer de betaling bevestigd is, kan de bestelling direct verwerkt worden omdat uitbetaling gegarandeerd is.

Betalen via Applepay

Bent u in het bezit van een toestel van Apple, dan is het voldoen van een betaling via ons platform een fluitje van een cent. Wanneer u uw betaalpas heeft gekoppeld aan uw Apple ID, kunt u middels verificatie van uw vingerafdruk of gezicht, de betaling bij ons voldoen. Enkel beschikbaar voor gebruikers van een toestel van Apple.

✓ Kies de betaalmogelijkheid die bij u past

✓ 30 dagen bedenktijd

✓ Achteraf betalen mogelijk