Bestellen

Wij doen er alles aan om het bestelproces voor u zo eenvoudig mogelijk te maken. Hieronder alle veelgestelde vragen over bestellen.

Hoe plaats ik een bestelling?
Als u het gewenste product heeft gevonden, volgt u de volgende stappen:
  • Met de knop "In winkelwagen" voegt u een product toe. Wilt u meerdere exemplaren bestellen, pas dan het aantal aan.
  • Klik op "Plaats bestelling"
  • Met de knop "Afrekenen" gaat u naar de pagina om uw gegevens in te voeren.
  • Vul hier uw gegevens en afleveradres in, kies de gewenste verzendmethode, en kies de gewenste betaalmethode
  • Vervolgens klikt u op "Bestellen en betalen"
Hoe laat moet ik bestellen om de volgende dag geleverd te worden?

De meeste producten zijn op voorraad. Wanneer u uw bestelling plaatst vóór 22.00 uur wordt deze dezelfde dag verzonden (m.u.v. bestellingen op zaterdag). Wanneer een product een langere levertijd heeft staat dit vermeld bij het product. Mocht er vertraging optreden bij de vervoerder, dan hebben wij hier helaas geen invloed op. U kunt na 3 werkdagen contact met ons opnemen, zodat wij een onderzoek kunnen starten bij de vervoerder.

De knop bestellen werkt niet, wat moet ik nu doen?
Als de knop van bestellen niet werkt, vragen wij u om contact met ons op te nemen.
Hoe annuleer of wijzig ik mijn bestelling?
Annuleren of wijzigen is alleen mogelijk als uw pakket nog niet is verwerkt bij ons magazijn. Is dit wel het geval? Dan kunt u de bestelling weigeren aan de deur. Ook vragen wij u om ons op de hoogte te stellen van de weigering, zodat wij de retour correct kunnen verwerken zodra deze bij ons binnen is gekomen.
U kunt hier ook een retouraanvraag doen.
Kan ik mijn adres wijzigen na bestelling?
Het is alleen mogelijk om een adres te wijzigen wanneer de bestelling maximaal 30 minuten geleden is geplaatst. Door de korte tijdslimiet kunt u ons het beste bellen hierover via 03 / 808 16 56. Op het moment dat de bestelling is verzonden, is het niet meer mogelijk om het adres te wijzigen.
Hoe kan ik de status zien van mijn bestelling?
Om de bestelling te volgen kunt u een account aanmaken u kunt dan de status van de bestelling zien. Heeft u geen account, U ontvangt altijd een orderbevestiging in de mail, wanneer de bestelling goed bij ons is binnengekomen. Zodra de bestelling is verzonden ontvangt u van ons een mail met daarin de track & trace en de factuur.
Ik heb geen mail ontvangen?
Als u nog geen mail heeft ontvangen, kan de mail in uw spam inbox terrecht zijn gekomen. Mocht u de mail daar ook niet kunnen vinden raden wij u aan om contact met ons op te nemen. Vaak heeft dit, buiten de spam inbox, te maken met een typefout in het e-mailadres,
Ik heb mijn factuur niet ontvangen. Hoe kan ik deze alsnog ontvangen?
Uw factuur wordt altijd meegestuurd met de verzendbevestiging. Het kan zijn dat deze mail in uw spam inbox terecht is gekomen. Mocht u alsnog de factuur nogmaals willen ontvangen, neem dan contact met ons op.
Kan ik telefonisch een bestelling plaatsen?
Het is helaas niet mogelijk om bij ons telefonisch een bestelling te plaatsen. Mocht het niet lukken om via de website te bestellen, vragen wij u om ons een e-mail te sturen met daarin uw adresgegevens en het te bestellen product. U ontvangt dan van ons een offerte met een betaallink.
Het lukt mij niet om een bestelling te plaatsen, wat nu?
Controleer dan altijd of u alle gegevens heeft ingevuld. Wanneer het niet lukt om een bestelling te plaatsen kunt u contact met ons opnemen.
Wanneer ontvang ik een orderbevestiging?
Als u de bestelling op onze website heeft geplaatst, ontvangt u direct een orderbevestiging in uw mailbox. Deze kan in uw spam inbox terecht zijn gekomen.
Hoe zie ik of mijn product op voorraad is?
Wij vermelden op onze productpagina's of een product op voorraad is (in de groene tekst onder de Winkelwagen knop) Soms staat er als levertijd +/- 3 weken, Dit houdt in dat het product direct bij de leverancier besteld wordt. De gemiddelde levertijd is ongeveer 3 weken. Wanneer dit anders is, wordt u per email op de hoogte gebracht.
Als een product niet op voorraad is kunt u het niet bestellen, u kunt zich dan aanmelden om een bericht te krijgen wanneer deze weer op voorraad is.
Kunnen jullie het product installeren/monteren?
Wij bieden geen standaard installatie aan bij onze producten. Producten waar wij installatie bij aanbieden zijn de DAB Esybox / Esybox Mini 3 / Esybox voor drinkwater / Esybox mini 3 voor drinkwater. Installatie voor deze pompen dient los bijbesteld te worden. U kiest dan voor installatie op locatie.
Wanneer kom ik in aanmerking voor een zakelijk account?
Bent u een installateur, hovenier, technisch dienstverlener / groothandel, bouwbedrijf of grondverzetbedrijf? Meld u dan nu aan als zakelijke klant bij Waterpomp.be! Wij bieden voor u als zakelijke klant standaard extra korting op onze toch al scherpe prijzen, een directe lijn naar een technische medewerker en de mogelijkheid om op rekening te kunnen betalen.
Verkopen jullie ook onderdelen?

Alle onderdelen die wij verkopen kunt u vinden onder accessoires. We zijn bezig om een onderdelenomgeving op te zetten, zodat u in de toekomst ook bij ons terecht kunt voor de onderdelen voor uw waterpomp. Voor nu, moeten we u doorverwijzen naar de fabrikant van uw waterpomp. Hieronder vindt u de bijbehorende websites, met daarop de contactgegevens.

  • Voor 22.00 uur besteld, vanaf morgen in huis
  • Hulp bij uw keuze
  • Deskundig advies